2009. január 8., csütörtök

Urbino doktor, Hebrentsch kisasszony, és dancing queen...

Érdekes kérdést "szegezett" nekem drága rokonom, barátom, blogos (és lelki) társam,Pjulcsy nem minden hátsó szándék nélkül, ezért akármennyire is kell törnöm a fejem, nem hagyhatom megválaszolatlanul.

Tehát a játék első fele: sorolj fel 5 könyvet, melyeket az elmúlt évben olvastál.
Bevallom már délután láttam, hogy mi a feladatom, megnéztem más blogolót milyen műveket sorolt fel és kíváncsi lettem volna mennyi ideig tartott feleleveníteni a 2008-as könyvélményeket. Aztán rájöttem, hosszas gyötrődés után, hogy az én esetemben a tavalyi évben az olvasás kevésbé a kikapcsolódást szolgálta, mert júniusig diplomamunkát írtam és államvizsgára készültem, az ahhoz felhasznált szakirodalmat pedig most inkább nem részletezném, mert nem szeretném elriasztani az "internetes naplóm" lelkes olvasóit.
Tehát csak félévben gondolkodom:) így csak négy könyvet tudok felsorolni.
A nyarat Gabriel Garcia Márquez: Szerelem a kolera idején című könyvével kezdtem, aztán Marian Keyes: Unter der Decke (nem tudom a magyar címét),
Tolvaly Ferenc: El Camino
és elkezdetem és jelen pillanatban is Truman Capote: Álom luxuskivitelben-t olvasom, elbeszélések, kisregények.
Emellett rengeteg rengeteg eskövős magazint!!!!!!:))))

A játék második felében pedig filmeket kell írnom. Talán valamivel egyszerűbb... vagy talán mégsem... nem azt hiszem ezeket még nehezebb összeszedni...ajjajjj

Moziban???? Jaj igen, rengeteget voltunk moziban, mert én ugyan nem hiszek ezekben a játékokban, de tavaly mindenféle honlapon beneveztem mindenféle filmes játékra és csaknem havonta moziba jártunk, mert számomra is hihehtetlen volt, de nyertem. El kell mesélnem az első alkalmat, amikor is a Petőfi Rádió hírdetett játékot a én meg brahiból beküldtem interneten, fogalmam sem volt milyen filmről van szó. Néhány nap múlva telefonáltak, hogy nyertem és így néztük meg a Juno című filmet. Aztán megint nyertem, azt hiszem origo filmklubbal és így láttam a Narnia krónikái 2-t. Sőt így láttam a Távolság íze című filmet is.
Na de azért nem mindig ragyogott fejünk felett a szerencse csillaga, de kedvünket nem szegte az sem ha nem nyertünk, azért csak eljutottam így is a moziba. Jót nevettünk és sírtunk kispajtásommal a Sex és New Yorkon és fergetegeset roptunk (ülve) a Mamma mia-n.:))))
És ezek csak a mozik. Legutóbbi filmem és nagy kedvencem, az elragadó és bájos Audrey Hepburn és az Álom luxuskivitelben.

Jók ezek a játékok (nem csak azért, mert ráveszem magam, hogy írjak a blogomra) mert legalább átéljük kicsit újra azt az élményt, amiért kezünkbe vettük azt a bizonyos könyvet, vagy amiért elmentünk a moziba vagy amelyért leültünk a tv elé.
Most megyek és megnézem, hogy a "hol a cica? Cica, cica, cicaaaa...!!!"
(Játék: melyik film végén hangzott el ez a kiáltás?);)

4 megjegyzés:

Julcsi írta...

:-)))))))))))
Válasz: Fogalmam sincs:-)

Norka írta...

Rossz válasz!:) Na jól van, megpróbálhatod újra:)) egy kis segítő kérdés: szereted az ékszereket????;)

Viktória Kisasszony írta...

Kedves (blog)pajtás! Mindenekelőtt megtiszteltetés, hogy a felsorolt 5filmből 4et velem (is) sikerült megtekintened...
Én még annyit hozzátennék Kedves Húgom, hogy Jude Law csókja megismételhetetlen, hogy mi vagyunk a Dancing Queen, és természetesen kézen fogva jó nézni mindenféle beszélő állatokat a filmvásznon, ha érted mire gondolok...

Remélem megtartjuk ezen jó szokásunkat jövőre is, amikor mind a ketten ugyanabban a városban fogunk tartózkodni.

Ja, és természetesen Breakfast at Tiffany!

Norka írta...

HELYES a válasz!!!! Nyereményed, egy (újabb) filmnézés velem:)