2008. december 15., hétfő

PÁFFFF, eltalált egy hógolyó

PJulcsy olyan jól célzott a hógolyóval, hogy egyből eltalált, így én is játékban vagyok (újra). :)


Horoszkópod: oroszlán

Egyéb események, amikor megszülettél: Málta vizummentes álllam lett... De ez kit érdekel... hisz megszülettem!!! :)))
Ha nyernél a lottón: Felébrednék és rájönnék, h bilibe lóg a kezem.
Rossz szokás, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: Rosszul tűröm a kritikát. De nem is igaaaaz.
Ha web-böngésző: Explorer, ha bár a Mozilla az ajánlatos, tudoooooom!
Ha koffein: Kávé sok tej és cukor NÉLKÜL!!!!
Színeid ruhában: mostanában lila
Most mi van rajtad: szürke maci naci, naná, h H&M-es :)))
A legutóbbi könyv, amit olvastál: Tolvaly Ferenc: El Camino (és az ezer oldalas esküvő katalógus minek számít?)
Ha háziállat: cica és teknősök
Amit soha nem választanál háziállatnak: halak, már próbáltuk
Amit legjobban szeretsz magadban: talán, h viszonylag könnyen barátkozom, de ez nem mindig jó.
10 év múlva ilyenkor hol látod magadat: bárhol, de mindenképp férjjel és minimum három gyermekemmel.
Legutóbbi nagyon jó élményed: Amikor a keresztlányomért mentem az oviba és hosszú hosszú percekig nem eresztettük egymást!!!!

Na és akkor most én jövök a dobással? Én még gyúrnám kicsit, mert egyelőre nincs senki, akit eltalálhatnék.

Nincsenek megjegyzések: